Trudne sytuacje w relacji z klientem
Nie ma trudnych Klientów - są trudne sytuacje w relacji z Klientem
Ktoś kiedyś powiedział:
„ Nie ma trudnych Klientów, są tylko trudne sytuacje”. Ciekawe, bo przecież na każdym kroku spotykamy się z Klientami , którzy utrudniają nam pracę. A to „czepiają się” nie wiadomo o co, a to są agresywni, a to nie wiedzą sami czego chcą, itd. Można by mnożyć przykłady zachowań, ale co z tego… Ludzi nie zmienisz – pewnie słyszałeś to już wiele razy. Ale jak pracować z taką świadomością ? Jak czerpać przyjemność z kontaktu z innymi ? Jak radzić sobie w takich sytuacjach ? Na te pytania odpowiem podczas szkolenia – “Trudne sytuacje w relacji z Klientem”. Serdecznie zapraszam 🙂
Podczas szkolenia zajmiemy się tematami, które wpisane są w trudne sytuacje w relacji z Klientem. Zobaczymy jak taki Klient powstaje i jak my go sami (czasami przez nieuwagę) tworzymy. Nauczymy się jakie są typy zachowań i dlaczego z jednymi możemy się dogadać a z innymi nie. Skoncentrujemy uwagę na tym, jak sobie radzić w praktyce z “trudnymi klientami” oraz przyjrzymy się naszym emocjom. Poznamy techniki asertywne, które mogą nas chronić przed trudnymi relacjami. Kulminacją szkolenia będą case studies, które w bardzo praktyczny sposób zbiorą całą dotychczasową wiedzę o radzeniu sobie w trudnych sytuacjach w relacji z Klientem.
Rozwijane umiejętności podczas szkolenia:
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w relacji z Klientem
- Radzenie sobie z własnymi emocjami
- Radzenie sobie z emocjami Klienta
- Asertywne stawianie granic
- Szybka i właściwa reakcja na trudne sytuacje w relacji z Klientem
- Zabezpieczanie się przed próbami manipulacji
- Budowanie pewności siebie
- Budowanie długofalowych relacji opartych na partnerstwie
- Poznanie i przećwiczenie technik asertywnych
- Osiąganie celów bez konfliktu z innymi i … z sobą samym
- Jak zadbać o siebie i wizerunek firmy